Sivut

perjantai 16. huhtikuuta 2021

Näkemiin virtuaalihevoset?

Jep, tätä on taas tullut pohdittua.

Tapa, jolla mä omalla tavallaan haluaisin harrastaa ei ole kuitenkaan se tapa joka tuntuu tuovan sellaisia tuloksia mitä mä haluaisin. Kuitenkaan jos mä päädyn lopullisesti, tai ainakin suurimmaksi osaksi ajamaan alas koko harrastuksen, ei se tule tapahtumaan yössä tai kahdessa, vaan tämä projekti on omalla tavallaan ollut käynnissä varmaan 2018-2019 vuodesta alkaen ja mun toiveissa olisi saada alasajo suoritettua loppuun tän vuoden aikana. Alasajon edistyminen on hidasta ja mä toivon että saisin nopeutettua sen tapahtumista hieman paremmin kuin mitä nyt on tapahtumassa ja mahdollisesti nähdä jo alkusyksystä sellaista edistymistä mitä mä oon metsästänyt jo vuosia.

Jos ja kun mä pääsen siihen tilanteeseen että mä oon päässyt alas ajamaan harrastustani tavalla kuin mä haluan tulee varmasti eteen se hetki kun täytyy tehdä päätöksiä siitä, että lopetanko mä kokonaan vai jatkanko jollain tavalla. Varmaan jatkoon vaikuttaa sekin että millainen mun oma fiilis on koko virtuaaliharrastamista kohtaan siinä vaiheessa. Tietenkinhän voi olla että siinä kohtaa tulee kokeiltua pitää vain jotain hengähdystaukoa ja palattua vaikka sitten uuden vuoden alkaessa, tai sitten voi olla että jos harrastuksen parista kävelee pois, se on sitten lopullinen poistuminen.

Kuitenkaan mä en oo tehnyt vielä mitään päätöksiä sen suhteen että mitä mun harrastukselle tulee tapahtumaan seuraavien kuukausien / vuoden aikana, mutta varmasti mitä pidemmälle mä pääsen mun tehtävässäni ja saan samalla omaa ajatusmaailmaani selvitettyä mä osaan tehdä jonkinlaisia päätöksiä ja varmasti niistä tulee tänne kirjoiteltua. Kunhan toisaalta osaan vain ehkä jotenkin pukea kaiken sanoiksi, tai sitten käytän tätä blogia apuna siihen, että saan omat ajatukset jäsenneltyä selkeästi ja sitä kautta tiedän mihin suuntaan edetä ja millaisella tavalla mä saisin taas ehkä vähän enemmän jotain irti koko harrastuksesta.

Varmasti siis pohdintaa ja ajatusvirtaa on jatkossa tiedossa jo tutuiksi tulleiden esittelypostausten lisäksi. tietenkin jos teillä on jokin aihepiiri/aihe josta haluaisitte lukea mun sekavia selityksiä, niitä saa jättää kommentteihin ja toteuttelen niitä aina kun sopiva inspiraatio löytyy tai osaan jotenkin asetella ajatukset sanoiksi.

3 kommenttia:

  1. Mie kyllä toivon ettet lopeta ainakaan tarinarintamalla, siun tekstejä tulisi kyllä ikävä! D:

    VastaaPoista
  2. Minäkin toivon, ettet lopeta. Hiukan yllättynyt olen, että harkitset ehkä näinkin (?) vakavasti asiaa. Olisitko osannut (tai haluatko) avautua tarkemmin siitä, mitä toivoisit tässä harrastuksessa olevan omalla kohdallasi paremmin - tarkoitan, mikä on johtanut mahdolliseen lopetusajatukseen? Se olisi kyllä tosi kurja, sen verran aktiivinen, näkyvä ja tarinoiva harrastaja kuitenkin olet.

    Päädyit sitten mihin tahansa, toivottavasti et häviä virtuaalipiireistä ihan kokonaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan tää siis jo pitkään pyörinyt mielessä, nyt vasta varmaan ehkä ensimmäisen kerran puin sen sanoiksi ja semmoiseksi (järkevämmähköksi) ajatusvirraksi.

      Voihan se olla että tässä kun hommat etenee siihen suuntaan kuin mihin haluan niin mieli muuttuu, mutta katsellaan mihin vuosi vie ja miten tässä saa tosiaan tätä elämää edistettyä kun ainakin vielä vähän tuntuu siltä että mahdollisesti pitkä tauko tai lopetus saattaa olla edessä.

      Poista