Sivut

maanantai 22. maaliskuuta 2021

Hahmoesittely: Nikolaus Vainila

Nikolaus tai lyhyemmin vain Niko, on yksi niistä hahmoista joille ei ole tullut oikeastaan kirjoiteltua. Mä en tiedä miksi, sillä Nikossa olisi varmasti paljon potentiaalia. Se on jotenkin vain jäänyt taka-alalle ja se ehkä vähän harmittaa mua.

Nikon kohdalla mun tekisi mieli tutustua sen tarinaan paremmin mutta mä en tiedä tuleeko se onnistumaan nuoren miehen nykyisellä paikalla Käkiharjuilla vai pitäisikö mun etsiä Nikolle paikka mahdollisesti jostain aktiivisemmalta tallilta jossa toinen voisi luoda omia suhteitaan ja sitä kautta hakea myös omaa tarinaansa vahvemmin. Tällä hetkellä kun Nikon kohtalona on hieman jäädä muiden jalkoihin ja kadota enemmänkin NPC hahmoksi kuin ihan kunnon oman elämän ja tarinan omaavaksi kunnolliseksi hahmoksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti